12 september, 2009

Aaaah! Mina ögon!

I natt så drömde jag att jag och Jensen Ackles (fast i själva verket så var det nog hans karaktär Dean Winchester) hade världens mest perfekta förhållande. Vi låg i soffan och spelade gameboy tillsammans - jätteromantiskt, jag vet - och när han log mot mig så såg jag hur mycket han verkligen älskade mig och smälte till en liten blöt pöl. Det var jättetrevligt, men otroligt tråkigt att vakna och inse att jag aldrig kommer att ha ett sådant förhållande med Jensen... eller Dean.

Nu så satt jag precis och googlade lite på Jensen Ackles och fick upp detta. Visste ni att han har spelat Eric Brady i "Våra bästa år"? Tv-serien som jag gång på gång på gång har gjort narr av och sett ner på. Jag har t.o.m sagt att "inga seriösa, duktiga skådespelare skulle någonsin sätta sin fot i den serien". Ha, där fick jag.



Eric Brady ser så 90-tals såpig ut att mina ögon svider. För man ser ju att den är Dean Winchester under Nick Carter-håret.

10 kommentarer:

Maria sa...

*skrattar åt frisyren*

Martina sa...

Haha, i avsnittet Faith när Dean ligger på sjukhus säger han nånting om att daytime-tv är skräp - det är en avsiktlig blinkning från manusförfattarnas sida apropå hans roll i Days of Our Life. =) Ungefär som blinkningen till Gilmore Girls i Hollywood Babylon...

Dean Winchester är ju f.ö. Jensens första tv-roll där han inte spelat nåns "love interest" eller annan vidhängande karaktär utan faktiskt får stå på egna ben.

Aidaho sa...

haaallååå??

du är saknad!

Emma sa...

Ja, vart har du tagit vägen? Saknar dina uppiggande inlägg!

Shirin sa...

Lever du?

USB sa...

Jag fruktar att hon dött.

Shirin sa...

Jag också. Du finns i våra tankar, Sara.

alex sa...

Fin blogg ! keep it up. kram

Lisa sa...

Hallå där! Dags att sparka igång bloggen igen! Eller har du bytt ställe?

Anonym sa...

såp-opera skådisar är bäst! De är de bästa skådespelerna, och de jobbar sten hårt! Allra helst om man tittar på General Hospital så ser man att de är gudomligt duktiga