06 april, 2009

Oooops, I did it again...

Ooops...
Jag "råkade" visst falla i fällan trots mycket intalning, men det var ju en sånt bra tillfälle!
Visst, jag missade säsong fyra, men det är ju inte mitt fel att den är slutsåld på Ginza och att de inte ska ta in den igen. Och jag kan ju inte rå för att Ginza sänker priset på tv-serieboxarna just när mitt konto nästan är tomt (eller rättare sagt, är nere på 3900 kr, men då jag vanligtvis brukar ligga upp vid 8000 kr så är det kris).

Undra vad mamma kommer att säga när hon får reda på att jag har beställt fyra "Angel"-boxar, summa 1.125 kr, trots att jag har sagt att jag inte ska. Speciellt vid en tidpunkt då jag dessutom måste köpa ett nytt träningskort plus smink. Fast smink klarar jag mig utan. "Angel" är viktigare.

Det är bara att hålla tummarna att jag får ett sommarjobb nu!
Någon som har ett ledigt jobb för en <18 år, ej körkort och utan erfarenhet? För det är inte direkt populärt hos arbetsgivarna verkar det som.

Är det bara jag som får otroligt dåligt samvete av att köpa tv-serier?

Inga kommentarer: