14 april, 2009

Buffy-mania

Under lovet så har jag bloggat lite frenetiskt om Buffy över på vad som numera är min Buffyverse-blogg, i vanliga fall min tv-blogg - eller min blogg-med-nördiga-inlägg-som-ingen-annan-än-jag-vill-eller-borde-läsa. Eftersom dessa inlägg har tagit ovanligt mycket tid så tänkte jag dela med mig av dem, fast de borde nog inte läsas av den som gärna vill se på "Buffy the Vampire Slayer" utan att bli spoilad.

"Qué? Joss, anti-feministisk?" - min irriterade synpunkt på ett debattinlägg som utpekade Joss Whedon som anti-feministisk.
"The Ultimate Buffy-guide: 40 avsnitt du måste se" - mina 40 favoritavsnitt, med kommentarer, och fullt av spoilers.
"En boktoks citat presents: The Big Bad(s)" - spoilerfyllt inlägg om de sju säsongernas olika Big Bad(s).

Inga kommentarer: