18 juli, 2008

Teflonhuvudet

Det är ganska roligt.
Jag hade ett inlägg som jag bara måste skriva.
Jag skyndade mig upp till min dator och väl här, inloggad på bloggen och allt, så har jag glömt bort vad det var som var så viktigt. Mitt huvud är som teflon.

Medan jag funderar på vad jag egentligen skulle skriva så kan jag dela med mig lite av mina uträkningar. Jag hade tänkt läsa alla Harry Potter-böcker + "Twilight", "New Moon" & "Eclipse" innan "Breaking Dawn" kommer ut den andra augusti. (Juli har blivit omläsningens månad).
Nu, med 15 dagar kvar, så har jag gjort en liten uträkning... och kommit fram till att om jag ska hinna läsa alla dessa böcker så måste jag läsa ca 310 sidor per dag! Det är ett ganska högt snitt, men inte omöjligt. Jag läste trots allt "Harry Potter and the Deathly Hallows"'s 609 sidor på mindre än 24 timmar (plus mat och sömn) och "New Moon" tog en torsdagseftermiddag för mig att läsa ut, så...

Jag kommer att få äta, sova och andas fangirlism de kommande veckorna för att hinna med...

Åh, vad less jag blir på min crappy hjärna. Jag antar att jag kommer att vakna mitt i natten, klarvaken, och komma ihåg vad jag skulle skriva.

Inga kommentarer: