18 juli, 2009

Hurra, hurra, hurra på Kristen Bells födelseda'!


Idag så fyller en av mina personliga favoriter, alla kategorier, Kristen Bell (a.k.a Veronica Mars och Elle Bishop) 29 år!
Förutom att vara otroligt witty, bra och kick-ass i diverse tv-serier så verkar Kristen Bell även vara en av de coolaste människorna jag någonsin har sett. Se bara olika intervjuer, "behind the scenes" och liknande. Dagen till ära så ska jag bjuda på några filmer med Kristen som jag har haft sparat på mina favoriter i mappen "Youtube - Veronica Mars" (that's right, jag har 25 mappar som börjar med Youtube, allt ifrån "Youtube - roliga klipp" till "Youtube - Buffyverse").
Först: The Funniest Moments of Veronica Mars - en film full av några av seriens mest uppmärksammade one-liners. Eller, vi har Veronica Mars's motrepliker, men inte särskilt mycket av Logans eller någon annans. Inga spoilers. Eller en eller två pyttesmå. Man ser inte så mycket av sammanhanget, bara replikerna.


1 kommentar:

USB sa...

Jag måste lära mig att sluta läsa alla inlägg som handlar om kändisar du gillar, de har en förmåga att invadera mina drömmar. Så sent som i natt drömde jag att jag var på ett stort party där alla dog förutom Kristen och jag.