13 april, 2009

30 sekunder som gör "Angel" värt pengarna

Tro det eller ej, men jag är äntligen klar med "The Old Man and the Sea", wohoo! Det var de segaste 120 sidorna jag någonsin har läst. Dessutom så har jag bara ca 50 sidor kvar av "Främlingen", det är varmt och soligt ute och trots att det bara är en lovdag kvar och jag inte är det minsta utvilad så känner jag att det måste firas.

Jag ger er - Angels crazy dance. Tada! Det är ganska roligt, men det är ungefär sådär jag ser mig själv när jag dansar, vilket är anledningen till att jag - liksom Angel - inte dansar alls. Eftertexten är även inkluderad - där man får se mer av Angels imaginära dansmoves... och Wesley som faktiskt dansar så.



En sak som jag har kommit att tänka på under mitt "Angel"-tittande. Är "gå coolt i rock" ett av vampyrernas extra skills? Är det en egenskap som kommer med paketet liksom odödlig, stark och en knölig panna? Angel har sin rock som han sveper fram i och Spike har sin skinnrock som han... ja... Låt oss säga så här: Spikes rockgång är en anledning i sig till varför man ser på "Buffy the Vampire Slayer".

Inga kommentarer: