19 december, 2007

Ny blogg

Ny blogg, nytt namn, nya tekniska saker att lära sig.

Det här är före detta, numera bortgångna, amaranthine.bloggspot.se som har gjort en ny start eftersom bloggspot.se har problem, och inte kommer att återhämta sig.

"bloggspot.se är nere på grund av trasiga hårddiskar.Tyvärr vet jag inte om datan kan räddas. Jag hoppas att bloggspot.se kan tas online igen men framtiden är osäker.:-(/Marcus, marcus [at] bloggspot "

Jag är otroligt irriterad över att min blogg är borta, gone, finito, särskilt eftersom jag hade sparat ett skolarbete i utkastet - men det är sånt som händer. Förhoppningsvis så hittar mina gamla läsare hit. (Den mest trogna hittar i alla fall hit eftersom hon hjälpte mig med namnet).

Som ni kanske ser så har ett "bookofdays" lagts till, och det beror på att det redan fanns en blogg med amaranthine som adress, så jag valde att lägga till något efter istället för att ändra namnet helt. Eftersom Amarantine är en låt av Enya så var det passande att lägga till ännu en enyalåt, som också reflekterar bloggens innehåll.

Nu gäller det bara att hålla tummarna att den här bloggen inte försvinner.

Inga kommentarer: