21 februari, 2009

Grattis Giles!

Idag (eller tekniskt sett igår) så fyllde Anthony Stewart Head, som spelar den Buffys väldigt brittiska väktare, 55 år. Jag har alltid varit riktigt fäst vid honom, men blev ännu mer imponerad då jag fick reda på att Anthony Stewart Head även har spelat Mr Frank-n-Furter a.k.a transvestitfrankenstein i "The Rocky Horror Show"-uppsättningen i London.
Så, grattis Rupert Giles, du väckte mig ur min bloggtorka och jag tror faktiskt att jag ska kunna hålla kvar bloggen nu, trots alla uppgifter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, "Giles"! 55 år, eh? Jag måste erkänna att jag har en rätt så ansenlig crush på honom. Karln är ju lätt snyggast av männen i Buffy men nu när han visat sig vara nästan jämngammal med min pappa känner jag mig lite... skyldig? :)

Älskar förresten "Kiss the librarian"-muggen som han lånar ut till Spike i säs 4! En sådan skulle man få tag på.

Sarah sa...

Haha, det är inte lätt. Då jag var 10 år så var jag dödligt förälskad i Viggo Mortensen - som då var 44 år gammal. Det känns lite creepy nu i efterhand.
Men tänk på att det var 13 år sedan de första säsongerna av Buffy spelades in. Då var han bara 42 år :)

Jag tror att det finns sådana på cafepress.com!

Anonym sa...

Yes, jag hittade en mugg på cafepress.com! Visserligen inte en gul, men beggars can't be choosers...

Och 42 är ju inte så farligt, hehe.

Sarah sa...

Cafepress.com är en farlig hemsida. Varje gång som jag går in på den så slutar det alltid med att jag planerar att ruinera mig själv.
Just nu så är jag väldigt sugen att köpa en "Babette ate oatmeal" eller en "I'm a Slayer. Ask me how"-t-shirt.