11 december, 2008

The Psycho Bitch strikes back

Jag har precis gått igenom lite gamla kommentarer eftersom jag är riktigt dålig på att svara då någon har kommenterat ett inlägg som är mer än två veckor gammalt. Tänkte ta mig tid på Arlanda i helgen att gå igenom alla inlägg och svara på alla missade kommentarer, så att jag har någonting att göra medan jag väntar på mitt plan.

I pre-"Breaking Dawn"-inlägget, där jag fick panik för att jag trodde att Stephenie Meyer skulle göra en Lian Hearn och förstöra finalen i sin egen serie, så hittade jag den här kommentaren:

"psycho bitch... wrong wrong" från Anonym. Undra vad denna Anonym menade med detta och om h*n faktiskt läste bloggen på engelska eller bara kommenterade på engelska?
Jag tycker inte om Googles översättningsfunktion, utan brukar roa mig med att översätta hela blogginlägg till engelska ibland och tipsa Google om fel.

Tänkte bara säga att jag inte tycker om att bli kallad psycho bitch, oseriöst eller ej. Så vet ni det om ni någonsin känner för att kalla mig för det.

OBS! Slutet på "Breaking Dawn" avslöjas i kommentarerna, så ingen blir spoilad.
Det är förresten det inlägg som har fått flest kommentarer, hela 26 stycken (fast jag står för två stycken).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, kan du inte se tillbaka på det inlägget nu och le? :) Jag har alltid tyckt ganska illa om Jacob (kanske för att han förstörde det "perfekta") men i Breaking Dawn kan man ju inte tycka illa om honom längre. Det kunde inte jag i allafall. :)

Sarah sa...

Nu så skrattar jag åt min hispighet. Jag jagade upp mig ganska mycket för ingenting :)

Jag håller med dig. Jag avskydde Jacob i slutet av "Eclipse", men hade blivit riktigt fäst vid honom när "Breaking Dawn" var slut.