13 december, 2008

Thailand t.o.m 29/12

Just nu så sitter jag på Arlanda flygplats och försöker fördriva tiden tillsammans med min syster. Vårt flyg har blivit försenat, så nu finns det ännu mer tid att spendera.

Jag har besökt Pocketshop, men hittade ingenting. Eller rättare sagt: Jag hittade för mycket och kunde inte bestämma mig, så jag valde den enklaste utvägen och gick därifrån innan jag hade gett mig själv huvudbry.

Jag trodde att jag inte skulle vara lika nervös den här gången, efter Kina-resan och allt, men erfarenhet förenklar visst inte flygresor alls.

Jag är tillbaka igen den 29 december. Ska försöka få tag i en dator nere i Thailand. Jag har lite svårt att tro att Phuket inte har internetuppkoppling.

Bon voyage och God Jul!

4 kommentarer:

Anonym sa...

gud vad skönt, hoppas ni får det bra :)

Anonym sa...

Ännu en vinter-utvandrare... men jag förstår er - regn och slask gör ingen jul - och hoppas ni får det trevligt och soligt där nere!
Läs inte för mycket nu ;)
Kram

Anonym sa...

Ha det så trevligt i Thailand!
o(^x^)o kram

USB sa...

Ha så kul! Personligen ska jag baka pepparkakor nu.