09 april, 2008

Dags att införa "dagens födelsedag"..?

Det här börjar mer och mer likna en kändisblogg, men det struntar jag i. De som inte är intresserade av skådespelare, sångare och så vidare kan bläddra förbi det här inlägget ... och erkänn, alla är väl i alla fall lite kändisintresserade?

Samma dag som Miranda får barn (i alla fall för mig, jag har helt missat att Miranda har haft en unge) i Sex and the City så fyller Cynthia Nixon 42 år. Det är även Hugh Hefners 82 års dag. Det känns lite creepy att en 80-åring äger ett porrimperium.

Det här inlägget skulle dock inte handla om dem. Idag så blir Kristen Stewart a.k.a Bella Swan 18 år. Jag håller tummarna för att Kristen är en bra skådespelerska. Om någon ska rädda Twilight-filmen så är det hon, den enda castingen som jag är nöjd med.


Inga kommentarer: