17 april, 2008

Pocketutbytet

Jag har nu fått ett mail om pocketutbytet och känner att jag inte kan stå på kanten och vela längre. Jag måste vara med. Jag tänker vara med, eller... Jag vill vara med, men de 6 personerna man ska skicka vidare mailet till existerar inte. Jag har max 2 personer, om jag har tur, och om jag ser till min egen vinning så går jag isåfall miste om 24 möjliga pocket. Den som skickade mailet till mig (okänd person till min blogg e-post) förlorar också på det hela...
Samvetet och vinsten kräver frivilliga.

Finns det någon där ute som vill vara med i pocketutbytet som inte redan har varit med? (Det går ju att vara med flera gånger.. Tänk, 2 skickade pocket ger 72 nya..) Skriv en kommentar då så skickar jag vidare till er.

(Jag har bara ett mini-krav; Mentalt stabila vänner krävs. Jag har blivit lite paranoid efter allt som har hänt.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är redan med i pocketbytet. Kan inte skramla fram fler och skicka till nu. Så tyvärr. Men vad är det som har hänt? Varför paranoid?

Sarah sa...

Ingenting har hänt mig, men alla de här morden (Engla, Arboga mfl.) har fått mig att tro att alla är psykopater :)