23 september, 2008

3 anledningar till: Lauren Grahams storhet



3 anledningar till varför Lauren Graham är bäst:

3. Hon kan få mig att skratta hysteriskt för att sedan gråta hinkvis inom loppet av några sekunder. Kan någon motstå henne när hon ser ledsen ut? När underläppen plutar sådär och de blå ögonen blir sorgsna? Det gör ont att se henne så. Det finns ingen vars sorgsna min gör lika ont som Laurens.



2. Lauren är Lorelai och Lorelai är en husgud hos oss för Lorelai är kung... och Lorelai skulle aldrig varit Lorelai utan Lauren. (Guiniess rekordbok: Mening med flest användningar av namnet Lorelai).



1. Hon verkar vara en lika härlig person i verkligheten också! Om Lauren bara är hälften av Lorelai så avgudar jag kvinnan ännu mer.




(Jag stoppade in lite slumpade youtube-filmer som såg bra ut. Jag har problem med youtube, så jag har bara sett de första 10-30 sekunderna av dem, så jag kan inte säga om de är bra. Så då vet ni om det är något tvivelaktigt innehåll ;))

Inga kommentarer: