23 september, 2008

Because I dream so

OMG. Jag har hittat min nya drömkille.
Som ni vet så har jag ganska lätt att förälska mig i fiktiva karaktärer ... och i skådespelare och denna eftermiddag så har Amor varit aktiv igen. När jag kom hem och slog mig ner framför tv:n så skulle "Because I Said So" (som har den otroligt dåliga svenska titeln "Tre systrar och en mamma") precis börja på Canal + Comedy. Eftersom Lauren Graham är med i den och jag avgudar henne så bestämde jag mig för se den och några minuter in i filmen så dyker han upp.

Johnny. Drömprinsen.

En del känner till min drömkille a.k.a gitarrkillen, som är helt ouppnålig. Let's face it, den människan finns inte. Johnny (Gabriel Macht) kommer i alla fall en bit på vägen. Ensamstående pappa, otroligt rolig och omtänksam kille samt gitarrist med snygga kläder och riktigt charmigt leende. En av de där filmkillarna som charmar sig rätt in i mitt hjärta mer på grund av attityd än utseende.
Jag blev kär. Jag tycker synd om min framtida pojkvän, såvida han inte är gitarrkillen.


3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag tycker det är lite läskigt, på senaste tiden har jag upptäckt att killar (läs: män) över åtminstone 22 är mycket mer attraktiva än killar (läs: pojkar) i min egen ålder :O
Jag skulle bli ett lätt offer för en pedofil... om han såg bra ut O.O

Sarah sa...

Jag är expert inom det här området, Sandra. När jag var 10 år så var jag galet förälskad i Aragorn... som spelades av Viggo Mortensen... som vid denna tidpunkt var 44 år gammal XD

Varför är det så att alla killar över 20 är snyggare än killarna på gymnasiet/högstadiet?

Sarah sa...

Jag är expert inom det här området, Sandra. När jag var 10 år så var jag galet förälskad i Aragorn... som spelades av Viggo Mortensen... som vid denna tidpunkt var 44 år gammal XD

Varför är det så att alla killar över 20 är snyggare än killarna på gymnasiet/högstadiet?