10 juni, 2009

Amanda som vuxen

Det finns få filmer som jag har sett så många gånger som jag har sett "Addams Family Values", den ultimata barnfilmen. Vi har satir, gotiska excentriska familjer där en avhuggen hand med eget liv är det ultimata husdjuret. Vi har Wednesday och Morticia, Lurch, Fester, Gomez & Pugsley. Vi har han från "Ally McBeal" och hon från "Mamma Mia!" som campvakter och vi har några oförglömliga scener (kanske på grund av att jag har sett dem 300 gånger).

En sak som jag dock aldrig har reflekterat över de 300 gångerna som jag har sett filmen är vem det är som spelar Amanda, den blonda anti-Wednesday tjejen på lägret. Man slutar aldrig att förvånas över ens blindhet.
Jag ger er... "The Play", Wednesdays egna version av en barntillåten, felaktig Thanksgivingpjäs. Kolla in Amanda/Sarah Miller.



Vem är Amanda? Klicka här för att få reda på det.

Inga kommentarer: