19 juni, 2009

Psst...

Ett litet tips:
Tredje säsongen av "Veronica Mars" (som jag har längtat efter så otroligt länge) finns på CDON för endast 279 kr!
Det är en förbättring från de 499 kr som den tidigare har kostat.

Självklart så slog jag till, köpstopp till trots. Jag är inte bra på att följa mina köpstopp och jag kunde ju inte låta tillfället glida mig ur händerna. Det kan även ha berott på att jag såg klart andra säsongen för 15 minuter sedan och är VM-euforisk och bara vill ha mer.
- Och jag har faktiskt lite inkomst på kontot denna månad! Jag får pengar från slavgörat med föreningen, 1500 kr för att städa trapphus plus studiebidrag och en skolavslutningsslant av farmor. Så för 300 kr kan jag väl ändå unna mig någonting litet?

(Plus att min lista över tv-serieboxar jag måste äga har fått ett namn strykt. Det är synd att listan är 2 sidor i Word med storlek 8...)

PS! "Pushing Daisies", en komedieserie med övernaturliga inslag från USA som jag har varit nyfiken på länge (dvs. den står med på min lista), börjar att sändas på 3:an på söndag 19.00. Jag tror att det kan bli bra!

Inga kommentarer: