20 mars, 2008

Påskbeställning

Jag tänkte beställa lite böcker lagom till påsklovet, trots att mina bokhyllor är fyllda till bredden med böcker och trots att jag har en hög med olästa böcker som snart går om Kebnekaise i kampen om att vara Sveriges högsta berg.
Jag skickade nog in min beställning lite för sent. Böckerna kommer nog att komma någon gång i slutet av nästa vecka, eller veckan efter påsklovet.

0385733410 BRAY, LIBBA:REBEL ANGELS

Fortsättningen på A Great and Terrible Beauty (som jag inte har hunnit läsa än) slank med. Tänkte att det är lika bra att ha fortsättningen nära till hands om första boken slutar spännande.

0441008534 HARRIS, CHARLAINE:DEAD UNTIL DARK

Sedan så har vi vampyrboken Dead Until Dark som Calliope tipsade om, och som jag har varit nyfiken på länge ... men inte vågat beställa. Nu är den på väg och den är prio ett på min "måste-läsa-lista". Jag måste göra plats åt den i min vampyrhörna.

9146218491 SITTENFELD, CURTIS:MANNEN I MINA DRÖMMAR

Eftersom I en klass för sig är en av mina favoritböcker så har jag jättehöga förväntningar på Mannen i mina drömmer och hoppas att jag inte blir besviken.

9197588814 AHERN, CECILIA:P.S. JAG ÄLSKAR DIG!

Självklart så måste jag läsa P.S Jag älskar dig! nu. Filmen kommer snart på bio här uppe i skogarna (vi är ca 2 månader efter när det gäller filmpremiärer) och jag måste vara redo och färdigläst så att jag kan se den.

Inga kommentarer: