29 mars, 2008

Sara Skywalker

Jag hittade ett roligt "Which Fantasy/ Sci Fi Character Are You?"-test Calliopes blogg.
Hon fick Aragorn, som jag ville ha. Jag ser inte direkt mig själv som en ädel person - men han är trevlig att titta på och ja... Själv gjorde jag testet tre gånger och fick fram samma resultat varje gång - Luke Skywalker.
Eftersom jag aldrig har sett en hel Star Wars-film så vet jag inte om vi påminner så mycket om varandra. Jag får i alla fall ta och se upp för män i svarta mantlar med andningssvårigheter. De kan mycket väl vara min far.

Which Fantasy/SciFi Character Are You?

2 kommentarer:

Calliope sa...

På något plan kan jag inte låta bli att fnissa lite åt resultatet ;)

Sarah sa...

Du är den andra personen på två dagar som småfnissar åt mitt resultat. Jag börjar bli orolig...

Jag måste nog se filmerna och avgöra om resultatet var bra eller dåligt :)