02 november, 2008

Aaargh!

Okej, nu hatar jag seriöst "Veronica Mars". Vad är det där för ett slags slut! Det är till och med värre än säsongsfinalen i andra säsongen av "Heroes"! Hur kan det sluta med att hon bara öppnar en dörr och säger någonting om att hon hoppades att det skulle vara den personen. Vem är det!? Hon ser ju så kär ut...
Och överlevde Logan?! (Hur kan man sluta en säsong utan att svara på sådana viktiga frågor?!)

Jag kan ju köpa andra säsongen på box, men tänk på de stackarna som fick vänta någon månad på att nästa säsong skulle börja sändas?
Enda positiva grejen är att jag nu vet vad som kommer att inköpas för det där kortet.

5 kommentarer:

Aidaho sa...

haha..:) tänk tiden innan tvserier på dvd. fler tvserier på dvd till folket helt enkelt..:)

min fråga: är det helt sant att man får två avsnitt av true blood med tidningen café?????? har stirrat på ditt inlägg i flera minuter och håller tummarna för att det är sant. I så fall blir det ju pressbyrån nästa!!

USB sa...

Vad förväntade du dig? De som skriver manuset älskar att få mer pengar och det får dom om de måste skriva fler säsonger...

Sarah sa...

Aidaho: Det är sant! Eller, jag har inte sett tidningen i fråga, men enligt Canal + så kan man göra det! :)

Usb: Det är typiskt att de slutar sådär. Det är samma sak i alla serier och jag stör mig så på det. Ta t.ex. "Gilmore Girls". Varje säsong slutar med någon stor förändring. Max friar till Lorelai, men man vet inte vad hon svarar. Någon kysser någon de är förälskad i för första gången osv osv...

Aidaho sa...

ha! jag ville bara berätta. Jag gjorde det. Jag köpte "den moderne mannens bästa vän" med en åmande blondin på framsidan. Till det en chokladbit. så det verkligen såg ut som jag hade dagens höjdpunkt planerad. Ville nästan säga till den äldre mannen i kassan: det är för filmens skull!! Men inte såg det någe bättre ut - den kan ju tolkas på olika sätt det där omslaget.

Men nu är de två första avsnitten i min ägo. Tidningen kan jag väl glömma bort i någon vedhög. Så skynda skynda till närmsta affär..;)

Sarah sa...

Jag har ännu inte vågat köpa den. Jag bor på ett litet ställe där alla känner alla så det sitter alltid någon som jag känner - eller som mina föräldrar känner - i kassan och jag vill inte att de ska få fel uppfattning om mig ;)