21 november, 2008

En boktoks tankar goes fang-banger

Jag är visst definitionen av en fang-banger. Varför? Jo, för om man googlar fang-banger så dyker min blogg upp som första träff. Samma sak med Charlaine Harris, då är min blogg fjärde träffen. Under de där hektiska pre-Breaking Dawn-veckorna i somras så var min blogg sjätte träffen när jag googlade efter "Breaking Dawn" (vilket jag bara gjorde en gång, sedan insåg jag faran i det hela).

Så summan av kardemumman: Jag verkar skriva otroligt mycket om vampyrer.

3 kommentarer:

USB sa...

Nja, men din blogg är populär och blir gärna länkad tror jag. Desto fler som länkar till ens sida, desto bättre placering på google.

Anonym sa...

"om man googlar fang-banger så dyker min blogg upp som första träff"

Haha, vad roligt! xD

Sarah sa...

Jaha, jag trodde att det hade någonting att göra med att sidor från ett ens område listas först :)