02 november, 2008

Ännu mer Veronica Mars

Logan Huntzberger, släng dig i väggen! Du är inte längre min favorit-Logan. Du är inte ens min favorit bland de festande, rika, upptågsfulla killarna vid namn Logan. Nej. Du är passé.

Jag har fått en ny favorit-Logan. Nämligen Logan Echolls, fd. pojkvän till Lilly Kane och son till den framgångsrika skådespelaren Aaron Echolls. Se avsnitt 18 "Weapons of Class Destruction" av "Veronica Mars" så förstår ni vad jag menar. Den killen har verkligen växt i mina ögon sedan första avsnittet...
(Men min absoluta favoritkille i "Veronica Mars" är ändå Eli Navarro. Det ni.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lite roligt att "Eli Navarro" är med ett tag i Heroes säsong 3. Kul att några Veronica Mars-skådisar fick kul jobb efter att VM lades ner.

PS. Eli Navarro var också min favoirt i VM, synd att han inte fick vara med mer ofta. DS.

Sarah sa...

Jag blev nästan lite förvånad över hur mycket han ställer upp för Veronica. Direkt hon behöver hjälp med att hota någon så gör han det...

Anonym sa...

Vad handlar egentligen veronica mars om,?

Sarah sa...

Serien handlar om Veronica, en kalifornska high school-student, som jobbar som assistent - och detektiv - på sin pappas detektivbyrå. Ett år innan första säsongens start så mördades Veronicas bästa vän Lilly Kane (dottern till en av stadens rikaste män och även syster åt Veronicas ex-pojkvän Duncan). Mordet ledde till att Veronicas pappa, som då var polischef, blev avsatt för att anklaga Lillys far för att vara inblandad i mordet och Veronica förlorar alla sina vänner på grund av att hon inte vill sluta stödja sin pappa.
Första säsongen handlar om hur Veronica försöker lösa Lillys mord, samtidigt som hon löser andra fall och sakta börjar få tillbaka lite vänner.