02 november, 2008

True Blood, Veronica Mars & Heroes

Eftersom jag har träning på onsdagar så hinner jag inte hem för att se "True Blood" - och eftersom min familj aldrig verkar flytta sig från tv-soffan och inte tar hänsyn till mina behov - så har jag ÄNNU inte hunnit se ett enda avsnitt av tv-serien jag har väntat på hela året.
(Det har jag kompenserat genom att se klart första säsongen av "Veronica Mars" och svaret på vilken tv-serie jag ska köpa är klart. Det blir andra säsongen av "Veronica Mars"... tror jag).

Det blir till att köpa en Café eftersom man visst får med de två första avsnitten av "True Blood" på dvd! Jag får skynda mig att köpa ett exemplar innan nästa onsdag.

En annan välkommen nyhet är att tredje säsongen av "Heroes" börjar på Canal + i januari!!
Jag kan knappt vänta. Jag är väldigt pepp.
Jag vill se Peter Petrelli hämnas och jag vill se Sylar vara sådär halvslemmigt ond. Sedan så hoppas jag även på en fight mellan Peter och Sylar, eftersom jag älskar när de slåss. (Är det bara jag som blir exalterad av att se mina "favoritkaraktärer" slåss?)

(PS! Den kompletta "Gilmore Girls"-boxen med alla sju säsongerna kommer ut innan årets slut. Det är mitt tips om någon ska köpa en dvd-box.)

Inga kommentarer: