08 maj, 2009

Åttonde maj

Lite om vad jag håller på med just nu:
  1. Jag har gjort sista delen av NP i Engelska B, så nu så kan jag gå vidare och fokusera på annat... som NP i Spanska steg 4 och NP i Matte D. Yay.
  2. Jag har drababts av "puffy eyes"-syndrome, eller jag vet inte om det finns någonting som heter så, men jag är i alla fall otroligt blödig just nu och har alltid svullna ögon på grund av sorgliga tv-serier.
  3. Ett tv-tittande som inte är så sorgligt är "Top Model". Min favoritsäsong, cycle 6, går just nu på trean, varje vardagseftermiddag klockan 16.00. Jag avgudar Danielle, gillar Joanie jättemycket och älskar att hata Jade... och i det sista programmet jag såg, i onsdags, så vann Furonda en roll i "Veronica Mars" som Woodys sekreterare. Hon sa att hon trodde att de andra tjejerna i huset var avundsjuka och ville vara i hennes skor - och ja, det tror jag också! Jag var då i alla fall det. Hallå, hon kramade Logan Echolls!
  4. Min läsning går mycket bra, tackar som frågar. Jag har kommit ca 100 sidor in i "Fördjupade studier i katastrof-fysik" och jag gillar, trots väldigt många liknelser.
  5. Jag har även tagit och lånat hem "Brideshead Revisted" från biblioteket.
  6. Sist, men inte minst, så måste jag bara få bjuda på min nya favoritlåt: A Place Called Home med Kim Richey.
  7. Just det, Sandra fyller 17 år idag. Hipp hurra!

Inga kommentarer: