19 maj, 2009

Alyson, Alexis och barnet

Jag fortsätter min kärleksbombning till det äkta paret Alexis Denisof och Alyson Hannigan och deras Buffy-bebis.

Är inte det här en av de sötaste "Hey, här är vårt barn"-bilderna någonsin?
Känns den inte mer äkta än alla dessa fotosessioner med vit dekor, sköra kläder i ljusa färger, naturell sminking och ett försök att få allting att se så mjukt och kärleksfullt ut som möjligt som så många andra skådespelare kör med? Ett enkelt foto, taget med digitalkamera, ute på stranden?


Förlåt, men jag blir så otroligt involverad i deras liv - trots att jag inte känner dem... Jag kanske inte borde erkänna det (det är lite stalker-varning), men jag har suttit de senaste femton minuterna med tårar i ögonen (okej, hormon-varning) och sett på bilder av familjen Denisof.
De känns som... vanliga människor. De känns inte TomKatiga eller Brangeliniga.
De är ett av få kändispar som jag faktiskt bryr mig om de håller ihop eller inte.

Samma sak är det med den här paparazzibilden. Kan någon säga moderskärlek?


Se hur mycket gott Buffy har fört med sig!
Så, är det inte Amber Benson och Adam Busch tur att slå ihop sina gener och få en liten Buffy-bebis snart? SMG har ju visst en kaka i ugnen. Försökte vara lite lustig, trogna Buffyfans kanske förstår referensen.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Visst är det där den där rödhåriga tjejen i Buffy? :) Jag är inte så väl insatt.
Det var verkligen jättesöta bilder! Och det där barnet kan inte vara särskilt gammalt! H*n är ju pytteliten! :')

Sarah sa...

Ja, det är hon :)
Deras dotter (Satyana - vilket jag absolut inte kan uttala) föddes i slutet på mars, så hon är väl ungefär två månader... därav litenheten :)