23 maj, 2009

[Det är sent och jag kan inte komma på en titel]

Jag har precis gett ett bidrag till den jobbigaste utmaningen någonsin. Jag har en bekant som varje vecka har som tradition att skicka ut olika utmaningar till sina vänner. Det kan handla om allt från frukter till filmer - och då hon tror att jag skulle uppskatta utmaningarna så får även jag vara med. Det betyder alltså att allting som handlar om modeförebilder, drömkroppar och så vidare uteblir, men att jag får alla utmaningar som handlar om film, böcker, musik, kändisar och tv.

Denna vecka så hade hon slagit på stort och verkligen gjort en jobbig utmaning. Jag har jobbat på den sedan i måndags och idag så avslutade jag den äntligen.

Utmaningen gick nämligen ut på att skapa high school-klassen från ens drömmar med hjälp av karaktärer från tv-serier och filmer. Tjejer denna vecka, killar nästa vecka. (Jag har redan börjat skissa på den utmaningen, då den kommer att vara minst lika svår). Vet ni hur mycket problem det har gett mig? Jag har gjort listor över tjejer i alla tonårsserier jag har kommit på. Jag har listat high school-filmer, vägt karaktärer mot varandra och till slut lyckats få fram 12 stycken som jag helt enkelt inte hade hjärta nog att ta bort. Trots det så känns det som att jag har valt fel personer.

Om någon är intresserad av mitt hårda arbete så hittas det här, på fanatikerbloggen.

Inga kommentarer: