03 maj, 2009

Dingoes Ate My Baby

Jag har överlycklig - tack vare Wikipedia så har jag hittat en jättebra grupp. Eller...
Jag har alltid älskat musiken i BtVS (kort för "Buffy the Vampire Slayer") och speciellt det fiktiva bandet Dingoes Ate My Babys låtar. Jag har tidigare försökt ladda ner låtarna, men de fanns ingenstans, för jag sökte såklart på fel sak.
Tack vare Wikipedia så upptäckte jag att Dingoes Ate My Baby såklart är porträtterade av ett riktigt band (minus Seth Green såklart), Four Star Mary - som finns på Spotify! Med exakt samma låtar som de spelar i serien!

2 kommentarer:

USB sa...

Skönt du är tillbaka!

Sarah sa...

Tack!
Jag började till slut att sakna bloggen och upptäckte att det faktiskt är roligt att blogga. Därför alla onödiga inlägg som egentligen inte har någon betydelse :)