23 oktober, 2008

Trots alla påminnelser...

...så lyckades jag missa säsongspremiären av "True Blood" igår. Är jag verkligen så disträ?
Jag vaknade vid halv tre-tiden i natt, panikslagen, och tänkte gå ner och ställa in videon så att jag kunde se "True Blood" under lovet - bara för att upptäcka att jag visst var fem timmar sen. Undra om det går repriser? Det måste det väl göra?

(För att vara på den säkra sidan så har jag bett pappa ställa in inspelningsfunktionen på videon redan nu, så att jag inte missar "Heroes" ikväll. DET vore en katastrof, speciellt eftersom det är säsongsavslutning och jag tror att det kan bli ett trevligt Peter vs Sylar-ögonblick ikväll.)

Bara 2 dagar kvar och sedan är kaoset med alla prov och inlämningsuppgifter över.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det går repriser, jag lovar! Idag kl 19.00, lördag kl 10.00 samt 17.20. Så hav förtröstan. Själv lyckades jag inte hålla mig utan har sett de sex första avsnitten redan. Jag säger inget mer än att du kommer att ÄLSKA True Blood! :) Och så grattis (i för- eller efterskott)!

Sarah sa...

Tack! Då vet jag vilka tider jag ska hålla koll på. Jag hoppas verkligen att serien är bra för jag har jättehöga förväntningar.
Tacktack, det är i förskott för den stora dagen är inte förrän ... om en timme :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Sarah sa...

Tack :)