30 oktober, 2008

Veronica Mars

Jag har precis sett det första avsnittet av "Veronica Mars" och det verkar än så länge vara en bra serie. Jag älskar Veronicas attityd och det finns så många potentiella romanser att jag inte vet vilken jag tror är mest trolig.
Det finns bara ett pyttelitet problem, som nog snart går över. Jag hade rätt om min "Heroes"-störning. Jag satt hela tiden och väntade på att Veronica skulle elchocka någon, så när hon väl gjorde det så blev jag nästan lite chockad. Under några sekunder - innan jag insåg att hon hade en elpistol - så trodde jag faktiskt att hon var Elle Bishop. (a.k.a elektricitettjejen som gillar att elchocka folk i "Heroes").

3 kommentarer:

USB sa...

Visst är det störigt när man inte kan låta bli att pussla ihop personen med någon annan karaktär, men jag har bot. Glo på riktigt många olika serier och filmer med samma skådespelare, efter ett tag slutar man förknippa dom med just den filmen och känner bara igen dom från olika filmer. Det har fungerat utmärkt för mig, iallafall med Alan Rickman när jag sett Sense and Sensibility och Sweeny Todd.

Anonym sa...

Yes, Veronica är grym! Och serien blir ännu bättre efter några avsnitt.

Sarah sa...

Nu så är det nog Elle Bishop som får se upp, för jag avgudar Veronica. Min smida övergång kan bero på att jag har sett 19 avsnitt sedan torsdag. Det blir väl ett snitt på 6-7 avsnitt per dag. Men det är bara så bra!