15 januari, 2009

Välkommen du nya adress

Jag tror att jag håller på att bli senil. Vid ett-tiden denna dag så bytte jag adress till min blogg.
Den gamla eran är förbi och från och med nu så är det enboktokstankar.blogspot.com som gäller.
Fast det tog ett tag för mig att komma ihåg det när jag upptäckte att länken i min favoritlista som vanligtivs går till min blogg nu gick till en sida där det stod att bloggen inte existerar.

En sekund. Chock.
Två sekunder. Misstro.
Tre sekunder. Förnekande.
Fyra sekunder. Panik.
Fem sekunder. Förståelse.

Nu så ska jag uppdatera min länklista. Kanske att ni också ska ta och göra det? :)

4 kommentarer:

USB sa...

Hm, fungerar fortfarande länkarna hit? Måste kollas upp...

Sarah sa...

Inga länkar fungerar, plus att jag måste göra nya konton/uppdatera på alla bloggtopplistor och liknande. Så jag har lite jobb att göra under den kommande veckan :)

Sandra sa...

Du måste byta tillbaka! Jag klarar inte det här x)

Anonym sa...

Jag fick också en liten chock först, men hittade hit tack vare bloggkoll... :D