16 augusti, 2008

"He is a fat loser and has body odor"

Jag var inne på wikipedia och kollade upp lite fakta om en sak ... och kunde inte låta bli att söka på lite olika fiktiva personer. Det var då jag hittade den här väldigt, ehm, partiska beskrivningen av Jacob Black. Jag gissar att personen som skrev det här är väldigt Team Edward och att Wikipedia antagligen kommer att ändra det här ganska snart.

"Jacob Black is a annoying fictional character in the books Twilight, New Moon, Eclipse and Breaking Dawn by Stephenie Meyer. He is described as a Native American of the Quileute (pronounced Quil-yoot) tribe. During New Moon, he undergoes a transformation that enables him to phase into a werewolf. To all extents and purposes, he can be considered Edward Cullen's foil. He is reckless and rebellious and, unlike Edward, is not overly protective of Bella. In Breaking Dawn, it is said that because he and his pack members are not bound by the moon, they are not true werewolves but shapeshifters that happen to turn into wolves. He is a fat loser and has body odor!"

Fast man vet aldrig. De kanske inte upptäcker det här förrän om någon månad - fastän jag tror att något Twilight-fan som inte är överdrivet emot Jacob kommer att upptäcka det snart och ändra det. På svenska wikipedia så har det i alla fall funnits en väldigt felaktig sida hur länge som helst, och jag brukar gå in då och då för att se om de har ändrat den. Ärligt talat, jag håller tummarna för att de inte ändrar den.

Jag ger er... Mannen som kunde tala med hästar - direkt från sv.wikipedia.org!

"Filmen handlar om Grace som förlorar sin vän och sitt ben i en tragisk olycka. Graces älskade häst Pilgrim klarar sig men hästen skadades illa. Den enda som kan rädda hästen är Tom Booker, en man som bor i Mountana. Grace och hennes mamma åker till mountana med Grace och Pilgrim. Redan första gången Annie (Graces mamma) så varandra blev de kära. Annies man Robert kommer till Mountana för att föra Annie och Grace hem. Men då när Grace äntligen skulle rida Pilgrim så gick Proteststrumpan sönder och hon måste åka hem till New York. Annie stannar i Mountana och där blir det slutligen att de hamnade i sängen tillsammans. När Grace här på när Tom och Annie pratade om deras hemlighet så rymmer hon med Pilgrim. När Tom hittade henne så sparkade Pilgrim honom så hårt i huvudet att han dog. Efter Tom dog fick hon veta att hon väntade Toms och hennes barn. Hon berättar sin hemlighet om Tom och de skils ..."

Nu när jag läser den så upptäcker jag att de visst har ändrat den. Nej, vad synd! Den är mer sammanhängande nu än vad den var förut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey! Someone in my Facebook group shared this website with us so I came to take a
look. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to
my followers! Superb blog and great design.


Here is my web-site - http://www.yourshortlink.net/the-tao-of-badass