13 augusti, 2008

ÄNTLIGEN!

Den känns ännu bättre än vad jag trodde. Den är tung och tjock, en oslagbar kombination... och nu när den är här så håller mina kinder på att spricka av träningsverk från mitt mastadontleende. Jag har lust att brista ut i sång... med tillhörande dansnummer.

Jag har bara ett problem... Jag vågar inte öppna boken. Jag vågar inte läsa baksidetexten. Jag sitter bara här och stirrar på framsidan och ler och ler och ler. Tänk om den perfekta bubblan spricker?


Jag börjar efter middagen. Jag måste.
... Jag kan knappt vänta!

4 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Välkommen in till mig. Du har en överraskning som väntar där...
;-)

Anonym sa...

Vad mysigt det låter, jag önskar att jag hade någon bok som jag kände sådär för. :)

Anonym sa...

Var inte orolig, bubblan är hel.
11 timmars lässpurt, huvudvärk och zombiestadie pga sömnbrist, men definitivt väl värt det!

Sarah sa...

Ja, men nu så måste jag - än en gång - hitta en ny bokserie som jag kan jaga upp mig över :)

Shishi, du hade rätt. Jag är fortfarande i min bubbla, och bubblan verkar ha en openetrerbar vägg så det kommer bli omöjligt att ta sig ut.